
צילום: יונתן זינדל / פלאש 90
ח"כ משה סעדה לשי גולדשטיין וארז תדמור: "אין שום הסכם הפסקת אש בלבנון זהו הסכם כניעה"
שי גולדשטיין וארז תדמור
ח"כ משה סעדה לשי גולדשטיין וארז תדמור: "הגיע הזמן שנפסיק לשקר לעצמנו, אין שום הסכם הפסקת אש בלבנון אלא הסכם כניעה. חוזרים שוב לאותו הסכם של 2006 של לנסות לקנות שקט בכל מחיר. ראש הממשלה יודע יותר טוב מכולנו שאם נפקיר את הכפרים סמוכי הגדר ונחזיר את חיזבאללה לשם יהיה איום רקטי על כל תושבי הצפון. אני לא בטוח בכלל שראש הממשלה באמת מתכוון לסגת עכשיו, ייתכן מאוד ומדובר בניסיון להרוויח זמן בגלל העניינים המדיניים עד לחודש ינואר"
25.11.2024


