
השופט בדימוס הרן פיינשטיין לאלי ציפורי: "מזמן אמרתי שבג"ץ הוא 'בית משפט גבוה לצחוק'"
אלי ציפורי
בג"ץ אישר במהלך השבת הפגנת שמאל בניגוד להוראות פיקוד העורף
השופט בדימוס הרן פיינשטיין לאלי ציפורי: "מזמן אמרתי שבג"ץ הוא 'בית משפט גבוה לצחוק'. אני הייתי מגיב בשם המדינה שבמהלך השבת הפרקליטים היו בבית הכנסת ולפיכך לא הוגשה תגובה עד למוצאי השבת. אבל הפרקליטות שיתפה פעולה עם העותרים מאחר והיא מפלגה בפני עצמה שמשתפת פעולה עם מפלגה אחרת שיושבים שם 11 שופטים. מעבר לכך, איך ניתן לקבוע 600 איש? המשטרה תמכור כל כרטיס בשקל? זו בדיחה. אני הייתי מגיב שעל המשטרה להודיע שאסיפה כזו היא בלתי חוקית ומסוכנת על פי הוראות פיקוד העורף. אל תילחמו בהם, אל תביאו שוטרים ואם יקרה משהו בהתאספות הזו אל תבואו בטענות"
ציפורי: "יצחק עמית לא מבין את השפל חסר התקדים אליו הגיעה מערכת המשפט?"
הרן: "זו שאלה שאלה של כוח. לו הוא היה משפטן שדן בעניינים משפטיים, הוא כמובן היה מחליט אחרת. אבל הוא מזמן לא משפטן, הוא מזמן פוליטיקאי, אופוזיציונר טוטאלי, אז הוא עושה את המעשה המתבקש"


