רמון | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חיבור בגוש השמאל בין בנט ללפיד | חיים רמון לאלי ציפורי הבוקר: "היעד מושג בחיבור הזה? לדעתי ממש לא"

אלי ציפורי

חיבור בגוש השמאל בין בנט ללפיד

חיים רמון לאלי ציפורי הבוקר: "המטרה של הגופים שהם אנטי-ביבי היא לנצח את הבחירות, כלומר להעביר אנשים שהיו בצד הימני לצד שהוא נגד ביבי. האם היעד הזה מושג בחיבור הזה? לדעתי ממש לא. למה עשו אותו? לפיד - זה ברור. לפיד במגמת היחלשות, ולא נראה שהוא יכול להתאושש מכך, ואם זה יימשך - הוא בסכנה לא לעבור את אחוז החסימה, מכיוון שהוא נטול כל אידיאולוגיה, וכל דבר שהוא אמר - הוא גם אמר את היפוכו. לכן זה ברור. למה בנט עשה את זה? מכיוון שלבנט יש עצבים רופפים, והאיום של אייזנקוט גרם לו לעשות מהלך שאומר: אני מוותר בשלב הזה על ציבור ימני שרואה בלפיד סדין אדום, העיקר להבטיח את ראשות הגוש"

27.04.2026
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.