
צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90
אל"מ במיל' פרופ' גבי סיבוני לאלי ציפורי הבוקר: "ההתנהלות של ארה"ב נראית רופסת"
אלי ציפורי
אל"מ במיל' פרופ' גבי סיבוני לאלי ציפורי הבוקר: "אני מאוד מקווה שהפרסומים על העסקה אינם נכונים. ההתנהלות של ארה"ב נראית רופסת - וזה רע מאוד כי למילה האיראנית בהסכמים אין שום משמעות. היינו כבר במצב שבו גם ללא תקיפה, הישגי המלחמה היו מובילים לקריסת המשטר בטווח הארוך. אבל אם עכשיו יאפשרו לאיראן לייצא נפט ולהכניס כסף - לא עשינו דבר. זו תהיה קטסטרופה מבחינת ישראל ונותרנו לבד במערכה הזו"
24.05.2026


