ח"כ אריאל קלנר | צילום: יונתן זינדל/פלאש90

הקרקס של בג"ץ | "אין שום ערך לפסיקה כזאת למי שרוצה שתהיה כאן דמוקרטיה"

זיו מאור

הקרקס של בג"ץ | "אין שום ערך לפסיקה כזאת למי שרוצה שתהיה כאן דמוקרטיה"

ח"כ אריאל קלנר לזיו מאור הבוקר: "בסופו של דבר, גם את השינוי המינורי הזה בוועדה לבחירת שופטים, שיחול רק מהכנסת הבאה ומעניק שוויון - גם אותו בג"ץ מבקש לפסול. המשמעות היא שבג"ץ אומר: 'אני, ורק אני, אקבע איך אבחר. לא אתם, ולעם לא תהיה שום השפעה'. זו כבר תפיסה אנטי-דמוקרטית, דיקטטורית עד הסוף. אין שום ערך לפסיקה כזאת למי שרוצה שתהיה כאן דמוקרטיה. אין שום ערך לרשות שלטונית שמחליטה שהיא מעל כל דבר ושאף אחד לא יכול להיות מעליה. לכן לעולם לא נוכל לקבל את זה. אם אנחנו מנצחים בבחירות, לפסיקה של בג"ץ לא יהיה שום ערך, וצריך ללכת איתם עד הסוף בעניין הזה. במציאות כזאת, המוסד הזה פשוט לא צריך להיות קיים כרשות שלטונית. אין שפל גדול מזה"

23.06.2026
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.