צילום: דובר צה"ל

יו"ר ארגון עובדי התעשייה האווירית: "כל מה שנמצא בליבת היכולות הטכנולוגיות שלנו חייב להיות מפותח ומיוצר בישראל"

שי גולדשטיין וארז תדמור

ראש הממשלה: "להשתחרר מהתלות בארה"ב ולבנות מערך חימוש עצמאי"

יאיר כ"ץ, יו"ר ארגון עובדי התעשייה האווירית, לשי גולדשטיין וארז תדמור: "זה לא קרה בשנים האחרונות כי קל לקבל מוצרים כמעט בחינם, וכך נוצרת תלות. כשאנחנו נשענים על סיוע אמריקאי, אנחנו מפסיקים לפתח ולייצר בעצמנו. ברגע שהאספקה נעצרת או מצטמצמת, ראינו את זה בתחילת המלחמה בממשל ביידן, פתאום חסרים חימושים, והיכולת לנהל לחימה מושפעת מקצב האספקה. אנחנו מבינים שלא נכון להיות תלויים רק בגורם אחד. גם באירופה ראינו מקרים שבהם מדינות כמו ספרד ואחרות מגבילות או עוצרות אספקת רכיבים מסוימים. בעיניי, כל מה שנמצא בליבת היכולות הטכנולוגיות שלנו חייב להיות מפותח ומיוצר בישראל"

24.06.2026
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.