
חברת הכנסת גוטליב: אני סדין אדום של המערכת - אתעקש להיות שרת משפטים חברת הכנסת
יומן לילה עם זיו מאור ומוריה מיכאלי
טלי גוטליב לזיו מאור ומנחם מן ביומן לילה: "אני סדין אדום של המערכת, והם באמת יש להם נטייה לחשוב שכל החוכמה בידיים שלהם, יצחק עמית מצא שיטה, הוא לא יקרא לחברת כנסת 'סתומה' או 'טיפשה', איך הוא יקרא לנו? 'הפוליטיקאים'. אני אומרת לו - השופט הוא המושחת. אני אתעקש על תפקידי המתאים לחברה הישראלית כולה וזה להיות שרת המשפטים. הם יודעים שאני לא אשנה רק את הוועדה למינוי שופטים".
25.06.2026


