תא"ל וינר | צילום: לירון מולדובן

תא"ל במיל' ארז וינר: "אנשים אוהבים לעשות הסכמים עם חזקים ולא עם חלשים"

בלי חשבון עם אלי ציפורי

תא"ל במיל' ארז וינר לאלי ציפורי: "אנשים אוהבים לעשות הסכמים עם חזקים ולא עם חלשים, לא בנקודת חולשה. אם ישראל תמשיך להיתפס כמעצמה כפי שהיא נתפסת כיום – כמדינה חזקה גם טכנולוגית, גם צבאית וגם כלכלית , אז הסכמים ממדינות נוספות עם ישראל מתקרבים, יש לנו את החיבור ויש לנו את היכולת, כולל החיבור עם ארצות הברית שהוא משמעותי"

26.06.2026
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.