
השר כהן | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
חבר הקבינט השר אלי כהן: אנחנו נתקוף באיראן ונשתלט בצורה מלאה על רצועת עזה
פעמיים הפוך עם זיו מאור ויסכה בינה
שר האנרגיה וחבר הקבינט אלי כהן לזיו מאור ויסכה בינה: "אנחנו חד משמעית תקוף באיראן. אנחנו לא מעבירים את הביטחון שלנו לקבלן משנה. ככל שאיראן תחזור לסורה, אנחנו נפעל גם כנגד הגרעין וגם כנגד הטילים הבליסטיים, אחת ההחלטות המשמעותיות שקיבלנו בקבינט זה להשקיע תקציב התעצמות של 350 מיליארד שקלים מעבר לתקציב הבסיסי השוטף, על מנת להגדיל את הפער האיכותי, המבצעי והטכנולוגי בכל הממדים מול האויבים שלנו".
על רצועת עזה אמר: "המטרה שלנו להשתלט בצורה מלאה על עזה. אם לפני חודשיים היינו ב-53% משטח הרצועה, היום אנחנו מעל 65% שליטה. בעוד שבלבנון תפסנו רק רצועת ביטחון ואין לנו כוונה להשתלט על כל המדינה, בעזה החזרת הביטחון ופירוק החמאס מחייבים שליטה מלאה בכל עזה. אני לא רואה שום דרך אחרת"
26.06.2026


